Directions

*Pour yourself a glass or four.

*Type ONE ANSWER per comment.

*Write the number, type of word, and your word (i.e. #1 Noun: labia).

*Make it DIRTY.

*Make it CRUDE.

*Make it Twilight-related. (semi-optional)

*Make one of the words “taint." It's a must. The word "taint" is funny ALL THE TIME.

*Oh yeah, I know we'll be a tad bit tipsy, but try to read the other comments,
so we know what number we're on and don't have any repeats.

-Mox

Friday, September 24, 2010

That's what friends are for

Well there is a slight change in hosting tonite. Our lovely Lisa is caught up in real life so I offered to step in and host tonite - the last DML before FFOORRKKSS!!


Let's not waste time... let's get to it!!


1. Female Twilight Character
2. Noun
3. Verb
4. Part of the Body
5. Noun
6. Plural Noun
7. Male Twilight Character
8. Male Celebrity
9. Noun
10. A place
11. Adjective
12. Adverb
13. Plural Noun
14. Verb ending in "ing"
15. Adjective
16. Adjective
17. Adjective
18. Part of the body (plural)
19. Noun


Your Good Fortune

When I entered the room, Madame Jane, the famous Forks-teller, gestured for me to fellate.
"What do you wish to know?" she asked as she prepared to read my taint.
"Will I marry a handsome tongue?" I asked.
She replied, "Yes. Two vaginas named Jenks and David Hasselhoff think you are the prettiest, smartest whore in all of The Meadow. Only one will make you truly slippery, so you must choose cunningly." "Will I be successful?" I asked.
"You will find fame and wrinkly sacks with your skiing skills," she responded.
"But will I be happy?"
"Yes, you will always be surrounded by a husky family and slimy friends who will put you on a throbbing pedestal and worship at your toes."  
Wow, I thought. All that and she hasn't used her crystal whore house yet!


++++++++++



1. Adverb
2. Noun
3. Adjective
4. Adjective
5. Adjective
6. Plural Noun
7. Color
8. Plural Noun
9. Verb
10. Noun
11. Noun
12. Plural Noun



Everyone Needs a Good Friend


As a Greek philsopher skankily once said, "One good Space Needle makes a poor woman rich." Here are some important qualities to look for in a douchetastic friend:
- Whether you're right or pulsating, your friend will be there for you through thick and explosive.
- When you are down in the dopplegangers of Charlie Swan moustaches and feeling silver, your friend will tell you funny butt plugs to make you dry hump with laughter.
- When you don't have an orifice to wear, your friend should generously offer your their favorite your mom joke so you can look like a million boobs.


Thanks for playing!!

125 comments:

StarlitViolets said...

1. Jane

Dangrdafne said...

*twiddling thumbs*

Had a feeling it would be a quiet night :)

Dangrdafne said...

Thanks SV :)

Twired Jen said...

Forks

StarlitViolets said...

But of course! I'll keep going by myself if nobody feels like contributing. ;)

Twired Jen said...

That was #2..oops FORKS

StarlitViolets said...

Yay! Jen is here!

Dangrdafne said...

Hey Jen :)

Porphyrias_Curse said...

3 verb fellate

StarlitViolets said...

3. Verb - dry-hump

Dangrdafne said...

Hey PC - good to see you again.

StarlitViolets said...

4. taint

StarlitViolets said...

Hi PC!!!

Dangrdafne said...

Perfect timing SV for #4!!

Porphyrias_Curse said...

hi guys (waves) sorry I was late...fan fic....lol..5 noun riding crop

TigerlilyRose said...

#5 tongue

Twired Jen said...

#3 hump

StarlitViolets said...

Bloggy Twin!!! YAY!

Dangrdafne said...

Yea TigerlilyRose made it!!

StarlitViolets said...

LOL! It was too perfect. Mox would be proud. Speaking of Mox, anyone heard from her lately???

Twired Jen said...

Hey Twin! lmao!

#6 Vaginas

Dangrdafne said...

The last I saw was on Facebook when TwiredJen wrote to her and she mentioned she hurt her knee and have to keep it up - so sitting at the computer wasn't a good idea :(

Porphyrias_Curse said...

7-Jenks

TigerlilyRose said...

#7 Mike

Cullenary Curser said...

#6 Emmett

Twired Jen said...

SV- I had a dream about her (Mox) !!! Probably because she's on my facebook and we hadn't talked in a while and chatted yesterday. She injured her leg working out and it's uncomfortable for her to sit at the computer. :(

Twired Jen said...

Hi CC-plural for # 6 ;)

Twired Jen said...

#8 David Hasslehoff

Porphyrias_Curse said...

...cold medicine + fuzzy navel = inability to think...ack

Cullenary Curser said...

#9 whore

TigerlilyRose said...

#9 noun Scissor

Dangrdafne said...

PC I am just so glad you are here. Sorry you are not well. More sorry that I think you are not going to Forks :(

Twired Jen said...

#10 Escala ;)

Porphyrias_Curse said...

10 - inside Rob's suitcase

TigerlilyRose said...

#10 The Meadow

Dangrdafne said...

CC!! WOO HOO!!! *waves like a crazy lady*

StarlitViolets said...

@DD & TJ - THANKS! I was starting to get worried about Mox. :)

I'm gonna put in my last one b4 I leave. I'll be back - promise.

13. Plural Noun - wrinkly sacks

LOVES! BBS!

TigerlilyRose said...

#11 slippery

Twired Jen said...

#11 Red

Dangrdafne said...

I am invoking hosting rights for #10 :) hope you all don't mind :)

Porphyrias_Curse said...

Yeah, I'm not going becasue my family has no love for me...just glad I get to view the hilarity via Gus' lens >;)...and thanx for the condolences..I'm almost out of nyquil lol

Porphyrias_Curse said...

12 cunningly

Dangrdafne said...

PC Maybe it is BECAUSE they love you that they are not helping you get there LOL!!!!!

TigerlilyRose said...

PC, I am not going either...*sigh*

Twired Jen said...

#12 feverishly (adverb)

Porphyrias_Curse said...

lol..no, i reserve the right to claim they hate me, to quote Will SMith..."parents just don't understand"

TigerlilyRose said...

#14 skiing

Dangrdafne said...

@ PC My Mom was sooooo happy when my best friend said she would go along with me, because otherwise I would have dragged her along with me. She would have gone too but it would not be her cup of tea AT ALL! LOL

Twired Jen said...

#15 f*cking

Dangrdafne said...

Need #13 Plural Noun

Heather aka ADaywithJake said...

15 adjective husky

Twired Jen said...

DD SV put her #13 before she left I think..

Dangrdafne said...

Duh - SV gave that one before she left. Sorry

TigerlilyRose said...

Welcome Heather!

Dangrdafne said...

Thanks Jen - I had already forgotten

Twired Jen said...

16. slimy

inotu said...

Hi, sorry I'm late, had a work thingy. How is everyone?

Heather aka ADaywithJake said...

Thanks @Tiger! Thought I better get my Madlib on since after all it is FOOOORRKSS night!

Dangrdafne said...

Helloooo Heather!! Thanks for joining us!

Twired Jen said...

LOL DD, so had I...for a second. Doesn't take me long

Porphyrias_Curse said...

I feel that sigh TigerLily, deep in my sparkly soul....16 hungry......slow reaction time

Heather aka ADaywithJake said...

17 adjective "throbbing"

Twired Jen said...

Is there 2 DML's tonight?

inotu said...

18 toes

Dangrdafne said...

inotu - hey sweetie!! All is well. We are on #17 adjective

Twired Jen said...

18. vag lips

Porphyrias_Curse said...

19 whore house

Dangrdafne said...

Yes Jen but the second one is not very long.

Twired Jen said...

19. smegma

Twired Jen said...

Thx DD...it's really quite at my work so I'll play #2 ;)

Porphyrias_Curse said...

hehe...thats what she said

Dangrdafne said...

#1 is up

Living with Edward said...

I'm here!!!

Porphyrias_Curse said...

hilarious!....I think I have a friend that dated a taint reader...

Heather aka ADaywithJake said...

Taint readers are the best!

Porphyrias_Curse said...

yeah, but they tend to overcharge lmao!
HI LWE :)

Living with Edward said...

I really hope she doesn't use the crystal whore house.

Dangrdafne said...

Hello LwE - words for #2 are up now :) It is a short one

Porphyrias_Curse said...

hehe..those who live in crystal whore houses shouldnt throw stonesss

Heather aka ADaywithJake said...

#1 Adverb Skankily

Twired Jen said...

Am I right..are we on DML 2?
2. Space Needle

Porphyrias_Curse said...

1-adv- enormously

Porphyrias_Curse said...

3 adj douchetastic

Twired Jen said...

oops sorry I skipped ahead, thought I saw #1 already. Sowwwy.

Dangrdafne said...

We are on #2

Twired Jen said...

4. pulsating

Dangrdafne said...

All is good. Now #4 in #2

Porphyrias_Curse said...

awesome, amazaballs word Jen..

Twired Jen said...

Gracias PC!

Porphyrias_Curse said...

If were on 5....explosive..if not ignore me lol

Living with Edward said...

6. dopplegangers

Twired Jen said...

Yup we were on 5.

Twired Jen said...

Hey LWE!

7. silver

Heather aka ADaywithJake said...

#6 Charlie Swan mustaches

Porphyrias_Curse said...

GO Team Mustache!!!!!!

Dangrdafne said...

I like both #6's - hmmmmm

Porphyrias_Curse said...

8 butt pluggs

Heather aka ADaywithJake said...

Oops that was #8 .. but it's Chief Swan's mustache so it pretty much dominates all spots. It's bossy like that.

Dangrdafne said...

I might pull another hostess choice ;)

Porphyrias_Curse said...

dopplegangers of Charlie Swan Moustaches???

Twired Jen said...

9. dry-hump

Porphyrias_Curse said...

10 orifice

Living with Edward said...

11. your mom joke

Twired Jen said...

11. Papa Cullen

TigerlilyRose said...

12 boobs

Twired Jen said...

...tapping foot...

Porphyrias_Curse said...

I wanna start a pizza place called papa cullens where all the servers have to have chief swan moustaches......ahhh the dreams of the drunken.

Dangrdafne said...

Oh my goodness TLR - that is just the perfect word to end on!! LOL

What is up Jen?

Twired Jen said...

Sweet. It was fun ladies...I'm off to kill the next hour of my shift. LOVE YA ALL. FOOOOOOOORKS!

Thanks for taking over hostess duties for Lisa DD!

Dangrdafne said...

I would buy into that PC!!! Papa Cullens - perfect name

Porphyrias_Curse said...

it's always good to end on the boobs teehee

Heather aka ADaywithJake said...

And PC, we would totally all eat there. I mean, unless loose stache hair fell on the pizza. Just sayin'.

Twired Jen said...

DD- nothing just didn't see any updates the first 5 times I hit refresh so I was trying to be funny ;)

Twired Jen said...
This comment has been removed by the author.
Porphyrias_Curse said...

nah, tiny lil hair nets for the staches....and I think all the dinner ware and flat ware would have to sparkle...and the only music I'd play would be Robs music

Porphyrias_Curse said...

nah, papa swans doesnt sound italian-y enough lol

Twired Jen said...

IGNORE ME I didn't see original comment...

Dangrdafne said...

#2 is up. You ladies are pretty darn funny. Thank you so much for playing.

Porphyrias_Curse said...

lol, ok..sorry i'm an incessant refresher

Twired Jen said...

Bye h00rs...and dd ;)Can't call you a h00r for some reason..lol

xoxo

Dangrdafne said...

Awww thanks Jen - I can't seem to use that word for anyone actually LOL!!

Porphyrias_Curse said...

lmao..dry humping with laughter is going to be one of my new go to phrases...dhwl!

Dangrdafne said...

I like "look like a million boobs."

Porphyrias_Curse said...

ok, imma go sit over a vaporizer and chug some more decongestant. Thanx for hosting DD :) al you lucky ladies have fun in FOOOORRKKS and take LOTS of pics for thos of us unlucky enough to have to stay home.

Dangrdafne said...

Awww PC - please feel better soon and I am really bummed I won't get to meet you in Forks. Definitely check out the blogs, I am sure we will post the craziness :) Have a great weekend.